15/8-10 OFÖRGLÖMLIG DAG!♥

Hej alla underbara fans,
som ni kanske vet så var Rebound i Göteborg.
Jag åkte faktiskt till Göteborg och ångrar inte en enda sekund!
Söndagen var bäst såklart!
Rebound sjöng bäst såklart!
När han som jobbade där kom med DJ bordet där det stod Rebound,
Den känslan var underbar!!
Först sjöng de Hurricane och sen ''tävlade'' de med vilken sida av publiken som skrek högst.
Och på min sida (Rabih sida) så var det bara jag som skrek?! HAHAHHA
det kändes nästan som det, eftersom jag nästan tappade rösten:P
menmen... sen sjönd de Not Helpless, åh så bra var det!!!
efter det Så vi gick ut från publiken, och shit vad svårt det var!
men vi klarade det och gick bakom scenen.
Där träffade jag många underbara fans!!!!
Det fanns en man som jobbade där,
jag frågade honom:
Är rebound där?
han: neej
Jag: ljug inte:@
Han: ingen är här
Jag: de är visst där jag såg de(men det gjorde jag inte)
han pekar nadanför,
och då springer jag till en järnsak och står på den och ser
först Erik, sen REBOUND !!!
Sen alla ba REBOUND REBOUND REBOUND!
sen dom går upp på trappan och vinkar och kastar slängpussar till oss!
Då alla Fans skrek: KOM NER; KOM NER;
Sen rabih sa något men jag hörde bara VI KOMMER NER !
och den sekunden OMG OMG OMG
så kändes det!!
jag visste inte vad jag skulle göra , jag var chokad!
jag skulle få krama världens bästa REBOUND!
Vakten sa åt oss att stå på trottoaren, och vi gjorde det för vi ville verkligen se dem!!
sen efter några minuter så kommer de ut!
och mitt hjärta dunkar , min kropp skakar.
Jag gick och kramade Eddie först som var närmast,
jag ba: Eddie jag älskar dig du är världsbäst
Eddie ba: Jag älskar dig oxå!
Sen så stack jag till Rabih och kramde honom och sa en massa saker,
jaja, sen prata jag på med båda =)
sen tog jag kort med både Eddie och Rabih :)
Dom åkte med bilen, sen stack jag och åt.

Den här dagen är verkligen öförglömlig ,
jag kortade ner dagen i texten jag orkade inte skriva allt ...
JAG LOVAR att bilder kommer senare,
kan inte ladda upp de på datorn för min fula usb kabel funkar inte:S
men ska försöka på något annat sätt...

/L.S

Now And Forever, REBOUND! ♥


Kommentarer
Postat av: 已知 Mohammed☆ Al-debis

sv: Tack för din röst.

2010-08-23 @ 16:57:11
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0