svar på Frågestunden!

hej alla söta fans :) hur är det ? själv är det bra, just nu knarkar jag not helpless hahah :) verkligen bäst (Y)
lite sent efter med svaren, men jag skrev allt för ett tag sen och då råka min bror stänga av internet, och då fick jag verkligen damp ,, så jag pallade inte skriva om .. men nu nää, jag måste svara på dom ;) hahah 

ASSE:
Vad fick dig att börja gilla Rebound ?
- de va så att jag började gilla rabih under idol, sen började jag gilla honom ännu mer, och jag följde lets dance och mat programet .. och rabih och eddie gjorde ett band, och då handlade allt om rebound, och så föll jag för allt § och ni betsår allt om båda två, jag älskar dom.. och dom är två underbara idoler <3
Vilken låt skulle du vilja höra Rebound sjunga?
- just nu deras egna, ;)
Vilken spelare är din favoritspelare?
- aa du haha, robinho, messi, & zlatan är dom jag mest tycker om, sen finns det andra som är bra o så ;)
Skulle du vilja sjunga för Rabih någongång?
-  Maybe ;) hahah ( fast om jag hade fin röst som dig, så självklart ) 

SANELA:
Till er båda;
favoritfärger?
- ninorta: marinblå mest :) finns fler jag gillar ..
- lida: blåååååå:D
när fyller ni år?
- ninorta: 4 oktober
- lida: 21 november
varför älskar ni rebound?
- för rebound är underbara, & bättre idoler finns inte,, §
vilka fans har ni kommit närmast?
- ninorta: närmast ?! eeeh , haha va jag vet så är det, armina, sanela, asse, sheila, rasha, lida (sen liten), luwam, asso de finns fler, men det går och kommer hela tiden ..
- lida: hmmm.... kan man undra .... nej men alla är underbara!
vet du hur många syskon rabih har? har alltid undrat det!
- Rabih har 3 syskon eller det tror jag / lida

hoppas ni mår bra §
- vi mår toppen bra :) sj ? §


ARMINA:
1- Vilka utav fansen har du kommit närmast :D?
- skrev jag där över ;P
2- vad tycker du om mig :)/armina hahaha
- hahaha så söt § du är underbar syster, som jag alltid kommer att stötta .. och vad det än är, så finns jag alltid,
jag hoppas att du vet det. du är en av dom jag kommit närmast, hoppas det förblir så :) du är söt, snäll, rolig, älskar ditt skratt, din humor (Y), hela du är underbar, jag älskar dig! <3
3- Har du någon gång varit i trollhättan?
- nej, men jag hoppas att jag åker dit snart, så kanske jag kan få träffa dig :D
4- Tror du att du får träffa Rabih och eddie snart?
- jag vet inte, men man får hoppas :D (Y)
5- träffa REbound eller 1 miljon kronor??
- jag tar mina idoler , pengarna gör mig inte så stor nytta som mina idoler gör :) pengar har jag .. mina idoler är viktigare §



LUWAM:
1. när kommer du till göteborg igen?:D
- jag vet inte, men hoppas att de är snart :)
2. saknar du mig? (A) haha miss you nino :(<3
- klart jag skanar dig luwam, va söt älskling <3
3. vad är det bästa med rebound?
- vet du vad .. ? ALLT!
4. nämn 3 saker som är bäst med er själva<3
- ninorta: ååh, sånt suger jag på .. de finns inget !! :)
- lida:  hahah jag hatar det men, jag är skit bra på att älska REBOUND :P
5. vilket är ditt favorit fotbollslag?
- BARCELONA :D:D
6. favoritparfyyym?<3
- den här frågan älskar jag , hahah .. jag älskar parfym så jävla mkt .. jag gillar många, men den jag använder just nu är !! ESCADA - marine groove ;)

 

CAROLINE:
det bästa med mig hahah
- du är än underbar person, som man verkligen kan lita på .. love u §
edd eller rabb
rabih, .. men det betyder inte att jag inte tycker om eddieman :D:D
bästa mat rätt ?
mammas mat :)



VICTORIA:
1. Hur är det att bo i Jönköping ;)
- de är väll bra, men de som suger är att rebound aldrig kommer att komma hit :(
2. tycker du ska komma till Rix i Kalmar haha!
- hahaha, tro de redan har varit elr ? :O , om inte .. tro inte jag kan endå !!
3. Tycker du om Erik Grööööönwall?
- tycker om o tycker om ? men han är väll bra .. :P
4. Nämn 3 Idoler förutom REbound.
- asso ,, mina idoler är bara rebound .. men några som är bra !!
, chris brown, akon, & M.J :)§

TACK FÖR ALLA SÖTA FRÅGOR .. INOM KORT SÅ KOMMER DET , EN FRÅGESTUND TILL :)
HA DE BRA , PUSS (K)
/N.Y

lida svara på sina frågor senare själv, :) peace!    (nu har jag oxå svarat) /Lida

- rebound is pasted up in our hearts forever! (L)





Kommentarer
Postat av: Armina

TACK FÖR SVAREN BEBO<3

DU ÄR BÄST SYSTER(k)

2010-08-17 @ 16:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0