Vätterfesten :D

hej alla söta rebound fans :)

allt bra , själv är det toppen :) hahah

har tänkt ladda upp lite bilder från dom två senaste dagarna då jag träffa Medina och Sean banan :D
de va riktigt kul, next på tur står rebound så klart, hoppas jag :) haha


medina :D


de coola killarna :) dom är skit trevliga :)



dom va grymaaaa ;)



hahah jag ser drågad ut, men ja bjuder!! :$
de jag, medina och två andra tjejer som jag inte känner :)



HAHAHAHAH omg skratta inte :$ jag ser drågad ut jag vet,
jag är ful jag vet, jag är kort de vet jag med ;) hahah
jag bjuder på bilden för att jag e snäll :P hehe

nää men de finns fler bilder, men de räcker med  dom ..
jag fick även en autograf av  sami rekick och en stor kram :)
+ att min bror fånga samirs handduk heheh :P
även från Ali Gouissem ;)  dom e skit trevliga :)
nästa kram är från rabih and eddie, hoppas jag :) hhaha

NUUUUUUUU SEAN BANAN :D hahah



sean banan :)


här sa han ROOOMPAAAAAAAAAA !! :D






(Y)



:DDDDDDD


hahaha de räcker nu, har för många bilder, :P

har även på mig, men nej, hahah ser inte normal ut ;$ hahah

köpte skiva och fick en autograf ;) hahah han är skit skön!

gissa va han sa t mig ? han ba jaha glöm inte att torka röven med andra handen

HAHAHAAHAHAHAHAH så söööööt ;)

 


signerad skiva :)


hahha gjorde detta när jag inte hade ngt att göra ;)
allt om rebound haha, min bror fick damp , men skiter i hnm ;)
puss på alla , nu räcker det :) älskar er / N.Y



ps: fnns videon på dom, men jag orkar inte lägga upp, hahah ;)


- rebound is pasted up in our hearts forever! (L)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0