saknar dig redan! :'(

hej alla söta, har inte bloggat på ett tag nu, men nu får det bli ett kort inlägg när jag endå har tid! :)

och så kan jag passa på att skriva om min underbara syster Armina Ramic! (L)

igår åkte rabih till libanon, alla saknar honom! bloggen känns tom! :(
men imon åker armina, alla åker! :( och det blir bara tomare och tomare på bloggen!

hoppas alla hälsar, från armina varje dag! och vi alla ska hjälpas åt och få rabih att gratta armina den 27! :)
men hon kommer inte vara hemma då!

en liten hälsning till armina:

hejdå syster, hoppas du har det bra där! jag svär jag kommer sakna dig, jag skanar dig redan.
du är en av dom jag kommit närmast, och du kommer alltid att betyda för mig, du har en stor del av mitt hjärta! du är som min egna syster, jag kommer sakna våra långa telefon samtal, din humor, ditt skratt, allt med dig!:(
jag lovar, jag svär jag ska göra allt för att rabih ska gratta dig! du förtjänar det! jag blir så glad när mina systrar är glada! och du är ju en av dom! och de va du längat efter, och självklart ska det ske. 
jag blir tårögd och vill bara gråta när jag tänker på att du ska åka, jag längtar redan tills du kommer tillbaka!
du är underbar, jag älskar dig! <3

SNART SVARAR JAG PÅ FRÅGETUNDEN, FAST DET INTE ÄR SÅ MÅNGA! OCH VIDEON KOMMER! :P  / N.Y


- rebound is pasted up in our hearts forever! (L)

den söta armina :) <3 
den söta armina! (L)


Kommentarer
Postat av: Armina

Va söt du är ninorta :(

Jag kommer sakna dig skit mycket jag också :(

Saknar er redan alltså. Du är också en utav de jag kommit närmast, och jag hoppas vi fortsätter ha kontakt!!

Du är en underbar tjej verkligen<3'

Hoppas dom grattar mig, eller jag ska inte hoppas för mycket:( ÄLSKAR DIG<3

2010-07-08 @ 17:06:51
Postat av: Ninorta

naaaw älskling, jag kommer sakna dig hur mkt som helst!§

ja de klart vi ska ha kvar den!

självklart ska dom gratta dig, jag älskar dig! <333

2010-07-08 @ 17:11:05
URL: http://reboundlovers.blogg.se/
Postat av: caaroline

så sötyt jag kommer sakan armian som fannnnnnn <333

2010-07-08 @ 22:20:26
URL: http://reboundmylife.blogg.se/
Postat av: Ninorta

caroline: jag oxå, kommer sakna henne som fan! <33

2010-07-08 @ 22:25:13
URL: http://reboundlovers.blogg.se/
Postat av: Asse

Jag saknar Rabih , Eddie och Armina . Saknar alla om jag ska vara helt ärlig. Men man ska aldrig tappa hoppet, jag älskar dig och din blogg!

2010-07-09 @ 20:17:02
URL: http://assejasselovesrabihjaber.blogg.se/
Postat av: Ninorta

asse: jag saknar dom oxå! :(

va söt, jag älskar dig oxå! (L)

2010-07-10 @ 15:34:34
URL: http://reboundlovers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0