hellooooo ! :D

hej alla söta rebound fans :)
hoppas allt är bra ,? själv är allt på topp :D

som ni kanske såg så ska rebound medverka i anagina show ganska snart, de ser jag fram emot verkligen :) ska bli så himla kul !!! :D elr va säger ni ?
sen ska dom jag åka till örebro och oskarshamn, hoppas dom har kul o tar alla med en stor strom som dom alltid gör. hoppas att så många fans får träffa dom.

sen ska dom även snart ta bilder inför den nya singel , den värkar hur bra som helst, håller ni inte med ? :)

puss, vi hörs ! / N.Y

btw; har skaffat en annan blogg om mig själv, ni kan även kolla in den o kommentera ;)
www.ninortayalda.blogg.se , det betyder inte att jag slutar blogga här ;) 


- rebound is pasted up in our hearts forever ! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0