Dåligt jag vet ..

hej alla söta rebound fans!

jo jag vet att vi har varit dåliga på att blogga, men nu vet skolan har börjat. men hinner knappt med något!
de knappt att jag hinner kommentera www.reboundmusic.se .
iaf, som alla säkert redan vet så uppträde dom på Farsta igår! många söta fans va där, bilder finns på deras bloggar , annars kan man säkert se dom på fb. allt gick bra hoppas jag ? men rabih skrev ju att dom hade underbar publik och att det va grymt! skönt o höra ;)

nu till, kollade på två videor som jag och lida spelade in när hurricane kom ut!
aah, vi har inte lagt ut dom på bloggen än, för jag ser helt cp ut, och skämmer ut mig totalt! :$ haha
vågar man lägga ut dom ? ;O  de få vi se !! 
elr vad tycker ni ? :)

nu måste jag fortsätta plugga till biologi provet jag har imon :( kommer jag lyckas , de vet man aldrig haha ! :]

ha de bra, puss på er! §


 en bild på våra kungliga idoler :)
btw; de va i göteborg, första gången lida träffade dom! <3


- rebound is pasted up in our hearts forever! (L)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Va söt, tack så mycket ! Puss på dig, MWAAAH ! :)

2010-09-26 @ 18:06:04
URL: http://linneaholms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0