Rebound, världens bästa!

.




Hej alla underbara fans!
Som ni kanske vet så uppträder Rebound i Ludvika idag.
Hoppas många av er får träffa dem...
Jag vill be om ursäkt för min och ninortas dåliga uppdatering.
Jag hinner knappast med att skriva till rebound,
men vi gör vårt bästa!
menmen... Det är så att jag ääääälskar Not Helpless :D
Jag har drogat den från den kom ut på spotify :)
Älskar Hurricane också förstårs!
Bilder från när jag träffade Rebound kommer med tiden :)
har fortfarande inte laddat upp dom på datorn.
Ni får ha det bäst!
/L.S
Now And Forever, REBOUND!<3


Kommentarer
Postat av: Ninorta

omg vilken fiiiin bild! <3

2010-09-26 @ 13:10:55
URL: http://reboundlovers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0